ПрАТ "ПОДІЛЬСЬКІ ТОВТРИ"

Код за ЄДРПОУ: 03771123
Телефон: 03849 9-21-68
e-mail: ptovtry@gdp.dp.ua
Юридична адреса: 32326, ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ, КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКІЙ РАЙОН, С.ВЕРБКА, ВУЛ.ЗАВОДСЬКА 1
 

Річний звіт за 2012 рік

12. Опис бізнесу

Важливі події розвитку (в тому числі злиття, поділ, приєднання, перетворення, виділ) В 1998 роцi шляхом приватизацiї державного майна Вербецького заводу будiвельних матерiалiв було створене ВАТ "Подiльськi товтри" Засновником виступило РВ ФДМУ по Хмельницькiй областi
Організаційна структура емітента, дочірні підприємства, філії, представництва та інші відокремлені структурні підрозділи із зазначенням найменування та місцезнаходження, ролі та перспектив розвитку, зміни в організаційній структурі у відповідності з попереднім звітним періодом Органiзацiйно-правова форма єдина з подiлом на цехи i дiльницi
Будь-які пропозиції щодо реорганізації з боку третіх осіб, що мали місце протягом звітного періоду, умови та результати цих пропозицій Пропозицiй щодо реорганiзацiї не поступало.
Опис обраної облікової політики (метод нарахування амортизації, метод оцінки вартості запасів, метод обліку та оцінки вартості фінансових інвестицій тощо) Органiзацiя бухгалтерського облiку в товариствi у звiтному роцi здiйснювалася вiдповiдно до наказу про облiкову полiтику та вимогам, передбаченими Законом України "Про бухгалтерський облiк i фiнансову звiтнiсть в Українi" вiд 16.07.1999 року №996-X1V i Положенням (стандартом) бухгалтерського облiку №1 "Загальнi вимоги до фiнансової звiтностi", затвердженого наказом Мiнфiну України 31.03.1999 року №89 та iншими нормативними документами. Стан синтетичного й аналiтичного облiку первинних документiв й облiкових регiстрiв в основному вiдповiдає вимогам, передбаченими нормативними документами по питанню органiзацiї бухгалтерського облiку в Українi. У фiнансовiй звiтностi вiдображена iнформацiя, необхiдна внутрiшнiм й зовнiшнiм користувачам фiнансової звiтностi.Товариством складена фiнансова звiтнiсть вiдповiдно мiжнародних стандартiв. Товариство обрало датою переходу на МСФЗ 01.01.2012 р., його перша фiнансова звiтнiсть за звiтнi перiоди 2012 року є попередньою фiнансовою звiтнiстю, i в нiй не наводиться порiвняльна iнформацiя за 2011 рiк. Для складання попередньої фiнансової звiтностi за МСФЗ за 2012 рiк i першої фiнансової звiтностi за МСФЗ за 2013 рiк застосовуються МСФЗ, що будуть чиннi на 31.12.2013 р., з урахуванням виняткiв, визначених у МСФЗ 1. Товариство перейшло на Мiжнароднi стандарти фiнансової звiтностi (МСФЗ) 1 сiчня 2012 року вiдповiдно до положень МСФЗ (IFRS) 1 "Перше використання мiжнародних стандартiв фiнансової звiтностi". Вiдповiдно до МСФЗ 1, Товариство використовує однакову облiкову полiтику при складаннi попередньої фiнансової звiтностi згiдно МСФЗ та протягом усiх перiодiв, представлених у першiй повнiй фiнансової звiтностi згiдно з МСФЗ. Така облiкова полiтика повинна вiдповiдати всiм стандартам МСФЗ, чинним на дату складання першої повної фiнансової звiтностi за МСФЗ (тобто, станом на 31 грудня 2013року).
Текст аудиторського висновку Приватна аудиторська фiрма
“Система-Аудит”
тел. 78-82-73
Свiдоцтво №21337005 м.Хмельницький лiцензiя №000287 серiя АБ

АУДИТОРСЬКИЙ ВИСНОВОК(ЗВIТ НЕЗАЛЕЖНОГО АУДИТОРА)
щодо попередньої фiнансової звiтностi, ПАТ “Подiльськi товтри” за 2012 рiк

Адресат: керiвництву ПАТ “Подiльськi товтри”, Нацiональнiй комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку.
Вступний параграф.Основнi вiдомостi про емiтента: - повне найменування емiтента – публiчне акцiонерне товариство “Подiльськi товтри” - скорочене найменування – ПАТ “Подiльськi товтри”
- код за ЄДРПОУ – 03771123.
- мiсцезнаходження: Хмельницька обл., Кам”янець- Подiльський р-н, с.Вербка, вул. Заводська, 1
- дата державної реєстрацiї: № 03771123 вiд 09.10.1995 року, Кам'янець-Подiльська районна державна адмiнiстрацiя, дата перереєстрацiї з ВАТ на ПАТ 15.07.2010 року.
Опис аудиторської перевiрки Аудиторська перевiрка здiйснена у вiдповiдностi до вимог Мiжнародних стандартiв контролю якостi аудиту, огляду, iншого надання впевненостi та супутнiх послуг видання 2010 року, затверджених в якостi нацiональних стандартiв аудиту рiшенням АПУ вiд 31.03.2011 р. № 229/7, зокрема МСА 700 „Формування думки та надання звiту щодо фiнансової звiтностi”, 705 „Модифiкацiя думки у звiтi незалежного аудитора”, 706 „Пояснювальнi параграфи та параграфи з iнших питань у звiтi незалежного аудитора”, 720 „Вiдповiдальнiсть аудитора щодо iншої iнформацiї в документах, що мiстять перевiрену аудитором фiнансову звiтнiсть”, Кодексу Етики Професiйних бухгалтерiв з урахуванням вимог Закону України "Про аудиторську дiяльнiсть"; Вимоги до аудиторського висновку при розкриттi iнформацiї емiтентами цiнних паперiв (крiм емiтентiв облiгацiй мiсцевої позики), затвердженi рiшенням Державної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку 29 вересня 2011 року № 1360 i зареєстрованi у Мiнiстерствi юстицiї України 28 листопада 2011 року № 1358/20096; Положення про розкриття iнформацiї емiтентами цiнних паперiв, затвердженого рiшенням Державної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку вiд 19 грудня 2006 року № 1591, зареєстрованого в Мiнiстерствi юстицiї України 5 лютого 2007 р. за № 97/13364 iз змiнами, внесеними згiдно з Рiшеннями Державної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку № 948 вiд 14.08.2009р., № 1355 вiд 30.10.2009р., № 981 вiд 22.06.2010р., № 454 вiд 21.04.2011р., № 1403 вiд 04.10.2011р., №1482 вiд 20.10.2011р.; Рiшення НКЦПФР № 1632 вiд 20 листопада 2012 року „Про затвердження Змiн до Положення про розкриття iнформацiї емiтентами цiнних паперiв”, зареєстрованi у Мiнiстерствi юстицiї України 18 грудня 2012 року № 2099/22411; Рiшення НКЦПФР вiд 09.02.2012 року № 270 про затвердження роз’яснення НКЦПФР „Про порядок застосування частини шостої статтi 40 Закону України „Про цiннi папери та фондовий ринок” щодо розкриття iнформацiї вiдповiдно до Мiжнародних стандартiв фiнансової звiтностi”; Листи Нацiонального банку, Мiнiстерства фiнансiв та Державної служби статистики вiд 07.12.2011 року за № 12-208/1757-14830, № 31-08410-06-5/30523 та № 04/4-07/702 „Про застосування мiжнародних стандартiв фiнансової звiтностi”. Згiдно листа Мiнiстерства фiнансiв України вiд 04.01.2013 року № 31-08410-06-5/188 фiнансова звiтнiсть акцiонерного товариства за 2012 рiк складається по формах, встановлених положеннями (стандартами) бухгалтерського облiку 2 „Баланс», 3 „Звiт про фiнансовi результати», 4 „Звiт про рух грошових коштiв», 5 „Звiт про власний капiтал», затвердженими наказом Мiнiстерства фiнансiв України вiд 31.03.1999 року № 87 iз змiнами i доповненнями.
Фiнансова звiтнiсть ПАТ “Подiльськi товтри”, трансформована вiдповiдно до Мiжнародних стандартiв фiнансової звiтностi та Мiжнародних стандартiв бухгалтерського облiку iз застосуванням МСФЗ 1 „Перше застосування Мiжнародних стандартiв фiнансової звiтностi” в частинi трансформування залишкiв балансу станом на 01.01.2012 року та станом на 31.12.2012 року (довiдково товариством для користувачiв фiнансової звiтностi трансформовано показники звiту про фiнансовi результати i про рух грошових коштiв). Товариство обрало датою переходу на МСФЗ 01.01.2012 р., його перша фiнансова звiтнiсть за звiтнi перiоди 2012 року є попередньою фiнансовою звiтнiстю, i в нiй не наводиться порiвняльна iнформацiя за 2011 рiк. Аудиторська перевiрка здiйснена у вiдповiдностi до вимог Мiжнародних стандартiв контролю якостi аудиту, огляду, iншого надання впевненостi та супутнiх послуг видання 2010 року, затверджених в якостi нацiональних стандартiв аудиту рiшенням АПУ вiд 31.03.2011 р. № 229/7 (далi – МСА), зокрема МСА 700 „Формування думки та надання звiту щодо фiнансової звiтностi”, 705 „Модифiкацiя думки у звiтi незалежного аудитора”, 706 „Пояснювальнi параграфи та параграфи з iнших питань у звiтi незалежного аудитора”, 720 „Вiдповiдальнiсть аудитора щодо iншої iнформацi в документах, що мiстять перевiрену аудитором фiнансову звiтнiсть”, Кодексу Етики Професiйних бухгалтерiв з урахуванням вимог Закону України "Про аудиторську дiяльнiсть".
Проведено аудит попередньої фiнансової звiтностi ПАТ “Подiльськi товтри”, яка складається з балансу станом на 31 грудня 2012 року та вiдповiдних звiтiв про фiнансовi результати, рух грошових коштiв та власний капiтал за рiк, який закiнчився цiєю датою, а також з стислого викладу суттєвих принципiв облiкової полiтики та iнших примiток, включаючи iнформацiю, яка пояснює вплив переходу з попередньо застосованих П(С)БО на МСФЗ (надалi – попередня фiнансова звiтнiсть). Попередню фiнансову звiтнiсть було складено управлiнським персоналом iз використанням концептуальної основи спецiального призначення, що ґрунтується на застосуваннi вимог МСФЗ, як того вимагає МСФЗ 1 "Перше застосування МСФЗ".
Ця попередня фiнансова звiтнiсть складена з метою формування iнформацiї, яка буде використана для пiдготовки порiвняльної iнформацiї при пiдготовцi першої фiнансової звiтностi за МСФЗ станом на 31.12.2013 р. з урахуванням можливих коригувань, якi будуть зробленi в разi змiн вимог стандартiв та тлумачень, що будуть використанi при складаннi першої фiнансової звiтностi за МСФЗ станом на 31.12.2013 року.
Концептуальною основою попередньої фiнансової звiтностi за рiк, що закiнчився 31.12.2012 р., є бухгалтерськi полiтики, що базуються на вимогах МСФЗ, включаючи розкриття впливу переходу з П(С)БО на МСФЗ, допущення, прийнятi управлiнським персоналом щодо стандартiв та iнтерпретацiй, якi, як очiкується, наберуть чинностi, i полiтик, якi, як очiкується, будуть прийнятi на дату пiдготовки управлiнським персоналом першого повного пакету фiнансової звiтностi за МСФЗ за станом на 31.12.2013 р., а також обмеження застосування МСФЗ, зокрема в частинi визначення форми та складу статей фiнансових звiтiв згiдно МСБО 1.
Вiдповiдальнiсть управлiнського персоналу за попередню фiнансову звiтнiсть
Управлiнський персонал несе вiдповiдальнiсть за складання попередньої фiнансової звiтностi згiдно з вищезазначеною концептуальною основою спецiального призначення. Управлiнський персонал також несе вiдповiдальнiсть за такий внутрiшнiй контроль, який вiн визначає потрiбним для того, щоб забезпечити складання фiнансової звiтностi, що не мiстить суттєвих викривлень унаслiдок шахрайства або помилки.
Вiдповiдальнiсть аудитора
Вiдповiдальнiстю аудитора є висловлення думки щодо цiєї попередньої фiнансової звiтностi на основi результатiв проведеного аудиту. Проведено аудит вiдповiдно до Мiжнародних стандартiв аудиту. Цi стандарти вимагають вiд аудитра дотримання етичних вимог, а також планування й виконання аудиту для отримання достатньої впевненостi, що попередня фiнансова звiтнiсть не мiстить суттєвих викривлень.
Аудит передбачає виконання аудиторських процедур для отримання аудиторських доказiв стосовно сум та розкриттiв у попереднiй фiнансовiй звiтностi. Вибiр процедур залежить вiд судження аудитора, включаючи оцiнку ризикiв суттєвих викривлень попередньої фiнансової звiтностi внаслiдок шахрайства або помилок. Виконуючи оцiнку цих ризикiв, аудитор розглядає заходи внутрiшнього контролю, що стосуються складання суб’єктом господарювання попередньої фiнансової звiтностi з метою розробки аудиторських процедур, якi вiдповiдають обставинам, а не з метою висловлення думки щодо ефективностi внутрiшнього контролю суб’єкта господарювання. Аудит включає також оцiнку вiдповiдностi використаних облiкових полiтик, прийнятнiсть облiкових оцiнок, виконаних управлiнським персоналом, та оцiнку загального подання попередньої фiнансової звiтностi. Вважаю, що отримано достатнi та прийнятнi аудиторськi докази для висловлення думки.
Пiдстава для висловлення умовно-позитивної думки. Аудитор не спостерiгав за iнвентаризацiєю на початок та кiнець 2012 року (договiр на проведення аудиту заключено пiсля проведення iнвентаризацiї - 20.02.2013 року № 6а). Аудитором були виконанi процедури, якi обгрунтовують думку, щодо вiдсутностi в бухгалтерському облiку суттєвих перекручень, що впливають на показники фiнансової звiтностi. Аудитор не висловлює думку стосовно правильностi вiдображення в облiку необоротних активiв, у зв'язку з тим, що аудитор не може пiдтвердити фактичну наявнiсть основних засобiв на пiдприємствi та їх придатнiсть для використання в майбутньому. Товариство розпочало застосування Мiжнародних стандартiв фiнансової звiтностi (МСФЗ) у звiтному перiодi, але не в повному обсязi у зв'язку iз розбiжнiстю вимог законодавства України та МСФЗ щодо фiнансової звiтностi, тому аудитор не має можливостi пiдтвердити фiнансову звiтнiсть товариства як таку що повнiстю вiдповiдає МСФЗ, а також у зв’язку з невiдповiднiстю структури та форми фiнансової звiтностi вимогам МСБО 1. Фiнансова звiтнiсть товариства за 2012 рiк є перехiдною вiд Нацiональних до Мiжнародних стандартiв фiнансової звiтностi (МСФЗ), що практично унеможливлює виконання абсолютно усiх вимог, якi пред'являються до фiнансової звiтностi за МСФЗ.
На думку аудитора вищезазначене в сукупностi не є всеохоплюючим для фiнансової звiтностi товариства, тому вважаю за доцiльно модифiкувати думку аудитора та надати умовно-позитивний висновок (звiт незалежного аудитора).
Висновок Концептуальною основою фiнансової звiтностi, яку використано для пiдготовки повного комплекту попередньої фiнансової звiтностi, є бухгалтерськi полiтики, що базуються на вимогах МСФЗ, включаючи розкриття впливу переходу з П(С)БО на МСФЗ, допущення, прийнятi управлiнським персоналом щодо стандартiв та iнтерпретацiй, якi, як очiкується, наберуть чинностi, i полiтик, якi, як очiкується, будуть прийнятi на дату пiдготовки управлiнським персоналом першого повного пакету фiнансової звiтностi за МСФЗ станом на 31.12.2013р., а також обмеження застосування МСФЗ, зокрема в частинi визначення форми та складу статей фiнансових звiтiв МСБО 1. Аудиторська перевiрка проведена вiдповiдно до Мiжнародних стандартiв аудиту. Цi стандарти вимагають вiд аудитора дотримання вiдповiдних етичних вимог, а також планування й виконання аудиту для отримання достатньої впевненостi, що фактичне виконання зобов'язань з формування фiнансової звiтностi не мiстить суттєвих викривлень. Аудит передбачав виконання процедур для отримання аудиторських доказiв щодо фактичного виконання управлiнським персоналом товариства зобов'язань з формування фiнансової звiтностi вiдповiдно до вимог дiючого законодавства України. Вибiр процедур залежить вiд судження аудитора, включаючи оцiнку ризикiв суттєвих викривлень фактичного виконання зобов'язань з формування фiнансової звiтностi внаслiдок шахрайства або помилки. Виконуючи оцiнку цих ризикiв, були розглянутi заходи внутрiшнього контролю, що стосуються складання та достовiрного надання даних, з метою розробки аудиторських процедур, якi вiдповiдають обставинам, а не з метою висловлення думки щодо ефективностi внутрiшнього контролю товариства. Аудитор отримав обгрунтовану впевненiсть щодо вiдсутностi у попереднiй фiнансовiй звiтностi публiчного акцiонерного товариства "Подiльськi Товтри" за 2012 рiк суттєвих викривлень унаслiдок шахрайства або помилки. Аудитор вважає, що отриманi аудиторськi докази забезпечують достатню та вiдповiдну основу для висловлення умовно-позитивної аудиторської думки. На пiдставi проведеного фiнансового аналiзу дiяльностi пiдприємства аудитор виражає згоду з припущенням управлiнського персоналу щодо безперервностi дiяльностi товариства. На думку аудитора, попередня фiнансова звiтнiсть публiчного акцiонерного товариства "Подiльськi Товтри" у складi балансу станом на 31.12.2012р., звiту про фiнансовi результати за 2012 рiк, звiту про рух грошових коштiв за 2012 рiк та звiту про власний капiтал за 2012 рiк, примiток до рiчної фiнансової звiтностi за 2012 рiк, за винятком впливу питання, про яке йдеться у роздiлi "Пiдстава для висловлення умовно-позитивної думки", вiдображає в усiх суттєвих аспектах фiнансовий стан товариства, її фiнансовi результати та рух грошових коштiв за 2012 рiк вiдповiдно до застосовуваної концептуальної основи фiнансової звiтностi, включаючи припущення управлiнського персоналу щодо стандартiв та тлумаченнь, що, як очiкується, будуть чинними, та облiкових полiтик, що, як очiкується, будуть прийнятi на дату, коли управлiнський персонал пiдготує перший повний пакет фiнансової звiтностi згiдно з МСФЗ станом на 31.12.2013 року.
Пояснювальний параграф та обмеження щодо використання
Звертаю увагу на те, що iснує ймовiрнiсть внесення коригувань у вхiднi залишки балансу на 01.01.2012 року та попередню фiнансову звiтнiсть за 2012 рiк пiд час складання балансу першого повного пакету фiнансової звiтностi за МСФЗ станом на 31.12.2013 року. Також, звертаю увагу на те, що тiльки повний пакет фiнансової звiтностi за МСФЗ, який включає три баланси (звiти про фiнансовий результат), по два звiти про фiнансовi результати (звiти про сукупний дохiд), звiти про рух грошових коштiв, звiти про власний капiтал, i вiдповiднi примiтки (в тому числi порiвняльну iнформацiю до всiх примiток, що вимагається МСФЗ), може забезпечити достовiрне вiдображення фiнансового стану публiчного акцiонерного товариства "Подiльськi Товтри", результатiв його операцiйної дiяльностi та руху грошових коштiв згiдно з МСФЗ. Думка аудитора не модифiкована щодо цього питання. Попередню фiнансову звiтнiсть публiчного акцiонерного товариства "Подiльськi Товтри" було складено в процесi змiни концептуальної основи з П(С)БО на МСФЗ. Таким чином, попередня фiнансова звiтнiсть публiчного акцiонерного товариства "Подiльськi Товтри" може бути не прийнятою для iнших цiлей. Цей аудиторський висновок (звiт незалежного аудитора) може бути представлено вiдповiдним органам Нацiональної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку.
Звiт щодо вимог iнших законодавчих та нормативних актiв.
Цей роздiл аудиторського висновку пiдготовлено вiдповiдно до Вимог до аудиторського висновку при розкриттi iнформацiї емiтентами цiнних паперiв (крiм емiтентiв облiгацiй мiсцевої позики), затверджених рiшенням Державної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку 29.09.2011р. № 1360 i зареєстрованих у Мiнiстерствi юстицiї України 28 листопада 2011 року № 1358/20096 1. Вартiсть чистих активiв Товариства
Аудитором проведено розрахунок вартостi чистих активiв у вiдповiдностi iз Методичними рекомендацiями щодо визначення вартостi чистих активiв, згiдно рiшення ДКЦПФР вiд 17 листопада 2004 року № 485, Розрахункова вартiсть чистих активiв (655 тис. грн.) є бiльшою статутного капiталу (473 тис. грн.). Це вiдповiдає вимогам статтi 155 п.3 Цивiльного кодексу України. 2. Наявнiсть суттєвих невiдповiдностей мiж фiнансовою звiтнiстю, що пiдлягала аудиту, та iншою iнформацiєю, що розкривається емiтентом цiнних паперiв та подається до Комiсiї разом з фiнансовою звiтнiстю
Аудитор ознайомився з iншою iнформацiєю, оскiльки iснує можливий вплив на фiнансову звiтнiсть невиявлених викривлень, якi є не всеохоплюючими мiж перевiреною аудитором фiнансовою звiтнiстю та iншою iнформацiєю, та не ставлять пiд сумнiв достовiрнiсть перевiреної аудитором фiнансової звiтностi акцiонерного товариства.
Органи управлiння акцiонерним товариством та контролю: Вiдповiдно до чинного Статуту товариства, управлiння та контроль за дiяльнiстю товариства, здiйснюють: загальнi збори акцiонерiв; наглядова рада; ревiзiйна комiсiя товариства; виконавчий орган товариства – правлiння товариства.
Органiзацiйна структура акцiонерного товариства. Основною дiяльнiстю ПАТ “Подiльськi товтри” є: добування вапняку, гiпсу та крейди, добування декоративного та будiвельного каменю, iншi види оптової торгiвлi.
Узагальненi фiнансовi результати Не змiнюючи думки, звертаю увагу на звiт про фiнансовi результати, у якому зазначається, що акцiонерним товариством одержано чистий прибуток в сумi 51 тис. грн. протягом року, що закiнчився 31 грудня 2012 року. Нерозподiлений прибуток складає 182 тис. грн., за результатами трансформованої фiнансової звiтностi, який перебуває пiд контролем суб’єкта господарювання.
Данi про зайнятiсть та оплату працi. Середньооблiкова чисельнiсть працiвникiв становить 115 осiб. Фонд оплати працi становить 3957 тис. грн.
Особлива iнформацiя. За даними зведеного облiкового реєстру власникiв цiнних паперiв складеного, станом на 18.04.2012 року ПрАТ “Всеукраїнський депозитарiй цiнних паперiв” вiдбулися змiни власникiв акцiй, яким належать 10 i бiльше вiдсоткiв голосуючих акцiй, а саме:
- розмiр пакету акцiй акцiонера юридичної особи - ВIРКОТА ХОЛДИНГЗ ЛIМIТЕД(VIRCOTA HOLDINGS LIMITED), Кiпр, П.К.2540 Кiпр Нiкосiя Далi Неоклi Теокарiдi – збiльшився на 453696 акцiй (24.0%) та становить 453696 акцiй або 24.0 % голосуючих акцiй;
- розмiр пакету акцiй акцiонера юридичної особи – ВЕЛДСПАР ХОЛДИНГЗ ЛIМIТЕД (VELDSPAR HOLDINGS LIMITED),Кiпр П.К.1082 Кiпр Нiкосiя Кирiакоу Матсi(KyriakouMatsi) 16,IГЛ ХАУЗ,10й поверх (EAGLE HOUSE,10th), збiльшився на 692926 акцiй (36.655%) та становить 692926 акцiй або 36.655% голосуючих акцiй.
- розмiр пакету акцiй акцiонера – «фiзичної особи» зменшився на 1134622 акцiй (60.02%) та становить 0 акцiй або 0 % голосуючих акцiй;
Дата отримання емiтентом вiд депозитарiю зведеного облiкового реєстру власникiв цiнних паперiв складеного станом на 18 квiтня 2012 року є 23 квiтня 2012 року, вх. № 173. Вищезазначена iнформацiя розкрита акцiонерним товариством у вiдповiдностi до вимог Закону України „Про цiннi папери та фондовий ринок” вiд 23.02.2006 року №3480-IV iз змiнами, а також Положення про розкриття iнформацiї емiтентами цiнних паперiв, затвердженого рiшенням Державної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку вiд 19 грудня 2006 року № 1591 iз змiнами i доповненнями та зареєстрованого в Мiнiстерствi юстицiї України 5 лютого 2007 року за № 97/13364. На думку аудитора, iнша iнформацiя, що розкривається товариством та подається до НКЦПФР разом з фiнансовою звiтнiстю, не мiстить суттєвих невiдповiдностей мiж фiнансовою звiтнiстю, що надана до аудиторської перевiрки.
3.Виконання значних правочинiв. До значних право чинiв, згiдно Закону України "Про акцiонернi товариства", вiдносяться правочини, вчиненi товариством, якщо ринкова вартiсть майна (робiт, послуг), що є його предметом, становить 10 i бiльше вiдсоткiв вартостi активiв товариства за даними останньої рiчної фiнансової звiтностi. Вчинення значних правочинiв, предметом яких було майно, роботи чи послуги з ринковою вартiстю бiльше 10 % вiд вартостi активiв товариства за даними останньої рiчної фiнансової звiтностi, товариство в 2012 роцi не укладало.
4.Стан корпоративного управлiння. Стан корпоративного управлiння, у тому числi стан внутрiшнього аудиту повинен вiдповiдати Закону України "Про акцiонернi товариства". Метою виконання аудиторських процедур щодо стану корпоративного управлiння, у тому числi внутрiшнього аудиту вiдповiдно до Закону України "Про акцiонернi товариства" було отримання доказiв, якi дозволяють сформувати судження щодо вiдповiдностi стану корпоративного управлiння у товариствi вимогам Закону України "Про акцiонернi товариства" та вимогам Статуту. Аудитор, розглянувши стан внутрiшнього контролю емiтента, вважає за необхiдне зазначити наступне: система внутрiшнього контролю спрямована на упередження, виявлення i виправлення суттєвих помилок, забезпечення захисту i збереження активiв, повноти i точностi облiкової документацiї та включає адмiнiстративний та бухгалтерський контроль; адмiнiстративний контроль передбачає розподiл повноважень мiж працiвниками емiтента таким чином, щоб жоден працiвник не мав змоги зосередити у своїх руках усi необхiднi для повної операцiї повноваження; бухгалтерський контроль забезпечує збереження активiв емiтента, достовiрнiсть звiтностi та включає попереднiй, первинний ( поточний) i подальший контроль: керiвництво не в повнiй мiрi розумiє перспективу розвитку внутрiшнього аудиту та його значимiсть i важливiсть. Слiд зазначити, що корпоративне управлiння здiйснюється товариством вiдповiдно до чинного законодавства України i базується на вимогах Цивiльного i Господарського кодексiв, законах "Про акцiонернi товариства", "Про цiннi папери i фондовий ринок", рiшеннях Нацiональної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку, Статутi пiдприємства, внутрiшнiх документах. Своєчасне розкриття повної i достовiрної iнформацiї про дiяльнiсть товариства здiйснюється в загальнодоступнiй iнформацiйнiй базi НКЦПФР. АТ забезпечує акцiонерам можливiсть користуватися правами, передбаченими законодавством України, та ефективний захист у разi порушення цих прав. Право акцiонерiв на участь в управлiннi Товариством реалiзується через їхню участь у загальних зборах акцiонерiв - вищого органу управлiння товариства.
Можна зробити висновок, що стан корпоративного управлiння емiтента не вiдповiдає в повнiй мiрi вимогам Закону України "Про акцiонернi товариства", система корпоративного управляння створена, але вимагає подальшого удосконалення, система внутрiшнього контролю не створена. Прийнята та функцiонуюча система корпоративного управлiння у товариствi не в повнiй мiрi вiдповiдає вимогам Закону України "Про акцiонернi товариства".
Для подальшого пiдвищення ефективностi керування товариством керiвництву необхiдно бiльше уваги придiляти прогнозуванню фiнансових ризикiв, внутрiшньому контролю та аналiзу фiнансово - господарського стану товариства. 5.Iдентифiкацiя та оцiнка аудитором ризикiв суттєвого викривлення фiнансової звiтностi внаслiдок шахрайства
Отриманi достатнi та прийнятнi аудиторськi докази, що стосуються оцiнених ризикiв суттєвого викривлення внаслiдок шахрайства, через розробку i застосування прийнятих дiй у вiдповiдь. Конкретнi дiї у вiдповiдь на оцiнку аудитором ризикiв суттєвого викривлення внаслiдок шахрайства є проведена нами iдентифiкацiя умов, а також оцiнки класiв операцiй, залишкiв на рахунках, розкриття iнформацiї та тверджень, на якi вони можуть впливати, а саме: виконанi процедури по дебiторськiй та кредиторський заборгованостi (акти звiрянь), пiдготовлених управлiнським персоналом; проведенi пiдрахунки залишкiв на кiнець звiтного перiоду для мiнiмiзацiї ризику незалежного манiпулювання протягом перiоду мiж здiйсненням пiдрахункiв i кiнцем звiтного перiоду; проведена вибiркова перевiрка первинних бухгалтерських документiв та iншої iнформацiї. При проведеннi аудиторських процедур аудитором не виявленi ризики суттєвого викривлення фiнансової звiтностi внаслiдок шахрайства.
Основнi вiдомостi про аудиторську фiрму:
Повна назва: Приватна аудиторська фiрма “Система - Аудит”.
Код ЄДРПОУ 21337005
Мiсцезнаходження: м. Хмельницький, вул. Гагарiна, 5, оф. 339
Реєстрацiйнi данi: Приватна аудиторська фiрма “Система - Аудит”, зареєстрована Хмельницьким мiськвиконкомом 02 серпня 1994 року
Номер та дата видачi Свiдоцтва про внесення в Реєстр аудиторських фiрм та аудиторiв, якi надають аудиторськi послуги Свiдоцтво про внесення до Реєстру суб’єктiв аудиторської дiяльностi видане Аудиторською палатою України 23 лютого 2001 року № 287 чинне до 23 грудня 2015 року
Контактний телефон (0382) 78-82-73


Дата i номер договору на проведення аудиту – 20.02.2013 року № 6а
Дата початку та дата закiнчення проведення аудиту – 20.02.2013 року – 21.03.2013 року

Директор-аудитор
Аудиторської фiрми “Система - Аудит” В.I. Журакiвський

Дата аудиторського висновку: 21.03.2013 року.
Інформація про основні види продукції або послуг, що їх виробляє чи надає емітент, перспективність виробництва окремих товарів, виконання робіт та надання послуг; залежність від сезонних змін; про основні ринки збуту та основних клієнтів; основні ризики в діяльності емітента, заходи емітента щодо зменшення ризиків, захисту своєї діяльності та розширення виробництва та ринків збуту; про канали збуту й методи продажу, які використовує емітент; про джерела сировини, їх доступність та динаміку цін; інформацію про особливості стану розвитку галузі виробництва, в якій здійснює діяльність емітент, рівень впровадження нових технологій, нових товарів, його положення на ринку; інформацію про конкуренцію в галузі, про особливості продукції (послуг) емітента; перспективні плани розвитку емітента; кількість постачальників за основними видами сировини та матеріалів, що займають більше 10 відсотків в загальному об'ємі постачання Основним видом господарської дiяльностi товариства є :
-виробництво вапна, iнших вяжущих виробiв;
-виробництво каменю для цукрових заводiв;
-виробництво щебеню рiзних фракцiй
Товариство здiйснює видобування вапняку для цукрової промисловостi та для будiвельної промисловостi щебеню, виробничi потужностi завантаженi на 100% переважно з березня по вересень кожного року, решта не є сезоном виробництва. Ринок збуту цукровi та цегловi заводи, автошляховi пiдприємства. Основним ризиком є збiльшення урядом ставок платнi за надра, що фактично заставляє працювати збитково. Канали збуту продукцiї за укладеними договорами, за передплатою, безготiвковий розрахунок. Джерела сировини це Вербецьке родовище вапняку.
Інформація про основні придбання або відчуження активів за останні п'ять років. Якщо підприємство планує будь-які значні інвестиції або придбання, пов'язані з її господарською діяльністю, їх необхідно описати, включаючи суттєві умови придбання або інвестиції, її вартість і спосіб фінансування За останнi 6 рокiв нiчого не придбавалось i не купувалось з активiв
Інформація про основні засоби емітента, включаючи об'єкти оренди та будь-які значні правочини емітента щодо них; виробничі потужності та ступінь використання обладнання; спосіб утримання активів, місцезнаходження основних засобів. Крім того, необхідно описати екологічні питання, що можуть позначитися на використанні активів підприємства, інформацію щодо планів капітального будівництва, розширення або удосконалення основних засобів, характер та причини таких планів, суми видатків, в тому числі вже зроблених, опис методу фінансування, прогнозні дати початку та закінчення діяльності та очікуване зростання виробничих потужностей після її завершення Основнi засоби вiдображаються в звiтностi за фактичними цiнами їх придбання та доставку, встановлення, спорудження i виготовлення, з урахуванням обовязкових iндексацiй, якi проводились починаючи з 1992 р. за рiшенням КМУ у звязку з iнфляцiєю нарахування зносу основних засобiв проводиться у вiдповiдностi з законодавством України до 01.07.1997 р. Нарахування зносу проводилось по прямолiнiйному методу за єдиними встановленими державою нормами.
Інформація щодо проблем, які впливають на діяльність емітента; ступінь залежності від законодавчих або економічних обмежень Вiдсутнiсть обiгових коштiв та неможливiсть їх поповнення за рахунок кредитiв банку iз-за високих процентних ставок
Проблеми що виникають у пiдприємства висока плата залiзничного тарифу, високi ставки плати на надра, високий податок на прибуток, наявнiсть обовязку виплачувати на мировою угодою, затвердженою Господарським судом Хмельницької областi у 2005 роцi . Основним ризиком є збiльшення урядом ставок платнi за надра, що фактично заставляє працювати збитково
Інформація про факти виплати штрафних санкцій (штраф, пеня, неустойка) і компенсацій за порушення законодавства д/н
Опис обраної політики щодо фінансування діяльності емітента, достатність робочого капіталу для поточних потреб, можливі шляхи покращення ліквідності за оцінками фахівців емітента Полiтика щодо фiнансування дiяльностi пiдприємства грунтується на засадах повного забезпечення своїх потреб за рахунок продукцiї, що виробляється, робочого капiталу достатньо для поточних потреб. Можливим шляхом покращення лiквiдностi пiдприємства є залучення iнвестицiй шляхом збiльшення статутного капiталу Товариства.
Інформація про вартість укладених, але ще не виконаних договорів (контрактів) на кінець звітного періоду (загальний підсумок) та про очікувані прибутки від виконання цих договорів На кiнець звiтного перiоду усi укладенi договори є виконаними, новi договори укладаються
Стратегія подальшої діяльності емітента щонайменше на рік (щодо розширення виробництва, реконструкції, поліпшення фінансового стану, опис істотних факторів, які можуть вплинути на діяльність емітента в майбутньому) Товариство планує залучити iнвестицiї.
Опис політики емітента щодо досліджень та розробок, вказати суму витрат на дослідження та розробку за звітний рік Нових технологiй, дослiджень та розробок Товариством не здiснюється
Інформація щодо судових справ, стороною в яких виступає емітент, його дочірні підприємства або його посадові особи (дата відкриття провадження у справі, сторони, зміст та розмір позовних вимог, найменування суду, в якому розглядається справа, поточний стан розгляду). У разі відсутності судових справ про це зазначається На момент подання звiтностi судових справ, що розглядається немає
Інша інформація, яка може бути істотною для оцінки інвестором фінансового стану та результатів діяльності емітента, у тому числі, за наявності, інформацію про результати та аналіз господарювання емітента за останні три роки у формі аналітичної довідки в довільній формі Стратегiєю розвитку на мабутнiй рiк є збiльшення статутного капiталу товариства шляхом залучення iнвестицiй.